zaterdag 29 juni 2013

Subtropisch zwemmen


























8 opmerkingen:

  1. paquita schatje30 juni 2013 om 08:53

    het was super ma super leuk om nog eens te zwemen bij julie en ik vond het heel leuk om in de bloesem te zijn xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juf eva nu is het adrs dat paquita en tatiana en jaspreet en femke en Lorenzo en glen weg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van tatiana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ga juf eva ook missen ik GA HAAR NOOIT haar vergeeten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. paquita xxxxxxx I mis you10 augustus 2013 om 07:14

    ik ga julie ook heel fel missen ma ik vergeet femke tatiana marie jaspreet kenneth nie en jef eve en de anderen juffe ga ik ook missen en mijn anderen vrienden ga ik missen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. als je wilt femke je mag mijn telefoonnummer goed 0471847428 da is het dank u wel xxxxxx paquita alleen mijn vrienden mogen da goed mijn telefoonnummer alleen vrienden ik ga julie nooit vergeten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Juf Eva is u klas mooi xxxxxxxxxx rarara gei may rad wie Ben ik xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoveel leuke en lieve reacties lees ik ;-)
    Ik hoop dat jullie allemaal een fijne vakantie gehad hebben en klaar zijn
    voor een nieuwe start... spannend!
    Ik wens jullie heel veel succes en plezier toe in je nieuwe school!
    Vergeet niet dat jullie altijd welkom zijn in de Bloesem!
    Ik kijk al uit naar een bezoekje...
    VEEL LIEFS
    juf Eva

    En rarara... de nieuwe citroenklas is supergezellig! Kom maar eens kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De school leuk ik voel mij thuis xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx/xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van tatiana

    BeantwoordenVerwijderen